HTML

Egy ETA élete

Friss topikok

  • bams: hat kertuk atiratasnal :D meg hat jol nez ki :D amugy lattam hogy vettel speer difit! orulok neki... (2009.05.04. 20:55) Jó idő
  • mozaik.: hasítasz majd az élen mint a tompa kiskanál :D bmwpower jee :) (2009.03.07. 13:56) Fejlemények
  • bams: köszi szépen :) bajor powa :D (2009.03.01. 19:38) Kezdet!
  • bams: hehe :D kemény volt kenese -_- (2009.03.01. 19:38) Első post
  • bams: köszi:) (2009.03.01. 19:36) Képek

Első post

2009.02.28. 22:28 bams

Tehát a vas egy 1986-os BMW e30 325e nem ’’i’’ ha nem ’’e” mint ’’eta” !

Az ’’eta” mint altípus annyit tesz hogy takarékos. Eléggé vicces mert 2.7-es motor van az autóban és takarékos elnevezést kapott, viszont a takarékosságot kompenzálja  nagy nyomaték, azaz a gyári adatok szerint 230nm-t ad le 3200-as fordulaton. Viszont lóerőben nem nagyon büszkélkedhet, hiszen 127 lóerőt tudott fénykorában 4800-as fordulaton. Menni megy csak nekem egy kicsit gyenge! Egyszer volt alkalmam kiállni 5-600 méteren egy e30 320i ellen és megvert fél autó hossznyival. Még a motorról annyit hogy ugye bár soros hat hengeres és ez a típus rendelkezik a leghosszabb difivel, ami eléggé lehangoló.

Na de ennyit a bevezetésről inkább mesélek az én autómról egy kicsit. 2008.augusztusában vett át a bimmer-t ez a második e30-am ez elött egy kis 324d-ém volt de az egy másik téma.

Tehát mikor átvetettem a vasat akkor a következő látvány fogadott 5 forintos fejegység, amit abban a pillanatban kitéptem, ahogy megláttam vagy is esélyesem volt megszólalni és a helyére betettem a saját Sony fejegységemet.

A következő alkatrész kibökte a szememet vagy is inkább a fülemet az a kipufogó volt! Valami eszméletlen ramaty duplavégű buhera sport dob volt sexy virsli hanggal párosítva.  1 héten belül le lett rángatva az autóról a buhera rendszer és a össze-vissza foltozott katalizátor és a helyére került egy rendesen legyártott 60-as rendszer katalizátor nélkül. Már jobb hangja lett az autónak de felütötte a fülemet egy idegesítő csattogós hang. Melyik olvasó találja ki, hogy mi volt ez a hang? Hát persze, hogy a kardántengely felfüggesztés! Ez a hiba pár napon belül orvosolva lett vagy is ideiglenesen meg lett hegesztve a felfüggesztés. Mikor ezek a problémák orvosolva lettek rá pár napra mentünk le Balatonkenesére, ami jó 200 km oda-vissza. Oh majdnem elfelejtettem, hogy kapott négy darab eltérő et számú ATS cup 15” 4*100 205/50-es Falken ziex gumikkal. Mondanom sem kell hogy egészen jó kiállása lett tőle a vasnak és szépen is viselkedett az autópályán 140-150 km/h-t minden gond nélkül lehetett menni vele. Egy kicsit ugorjunk az időben: Volt olajcsere is természetesen. A napokban tettem bele az autóba egy kis board computert gyári kábelköteggel és gongal. A fényszóró garnitúrát is lecseréltem használt viszont szép gyári mosolygós projektoros pilácsokra. Ennyi azt hiszem elég is lesz mára! Igyekszem gyakran frissíteni az oldalt és dokumentálni a történteket.

Addig is linkelek pár képet a gépről egy másik postban!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://m20b27.blog.hu/api/trackback/id/tr73972431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mozaik. 2009.02.28. 22:50:19

hu de profi:D az ilyet jó olvasni:) Kenesét legalább A Kocsi bírta:D

bams 2009.03.01. 19:38:18

hehe :D kemény volt kenese -_-
süti beállítások módosítása