Tehát a vas egy 1986-os BMW e30 325e nem ’’i’’ ha nem ’’e” mint ’’eta” !
Az ’’eta” mint altípus annyit tesz hogy takarékos. Eléggé vicces mert 2.7-es motor van az autóban és takarékos elnevezést kapott, viszont a takarékosságot kompenzálja nagy nyomaték, azaz a gyári adatok szerint 230nm-t ad le 3200-as fordulaton. Viszont lóerőben nem nagyon büszkélkedhet, hiszen 127 lóerőt tudott fénykorában 4800-as fordulaton. Menni megy csak nekem egy kicsit gyenge! Egyszer volt alkalmam kiállni 5-600 méteren egy e30 320i ellen és megvert fél autó hossznyival. Még a motorról annyit hogy ugye bár soros hat hengeres és ez a típus rendelkezik a leghosszabb difivel, ami eléggé lehangoló.
Tehát mikor átvetettem a vasat akkor a következő látvány fogadott 5 forintos fejegység, amit abban a pillanatban kitéptem, ahogy megláttam vagy is esélyesem volt megszólalni és a helyére betettem a saját Sony fejegységemet.
A következő alkatrész kibökte a szememet vagy is inkább a fülemet az a kipufogó volt! Valami eszméletlen ramaty duplavégű buhera sport dob volt sexy virsli hanggal párosítva. 1 héten belül le lett rángatva az autóról a buhera rendszer és a össze-vissza foltozott katalizátor és a helyére került egy rendesen legyártott 60-as rendszer katalizátor nélkül. Már jobb hangja lett az autónak de felütötte a fülemet egy idegesítő csattogós hang. Melyik olvasó találja ki, hogy mi volt ez a hang? Hát persze, hogy a kardántengely felfüggesztés! Ez a hiba pár napon belül orvosolva lett vagy is ideiglenesen meg lett hegesztve a felfüggesztés. Mikor ezek a problémák orvosolva lettek rá pár napra mentünk le Balatonkenesére, ami jó
Addig is linkelek pár képet a gépről egy másik postban!